Lördag 23 januari 2010

2010-01-24 13:05:07 / 1 kommentarer ..


Idag firar jag och Mikael 3,5 år tillsammans. Herregud vad tiden springer iväg!!! :)

Jag fick sova ut i morse. Det uppskattades massor... När jag tillslut tagit mig upp och vi ätit frukost ringde Peder och frågade om vi ville fara till skoterstugan med dem. Det ville vi så vi började skynda oss med att göra oss klara!

Mitt i allt ringde journalisten från Landstingstidningen. Hon ville läsa upp vad hon tänkte skriva i tidningen och frågade om jag hade tid. Visst sa jag, och det skulle jag inte ha gjort. Hon surrade ju på hur länge som helst. Jobbigt när man är stressad. Men allt gick bra med tidningen och jag skyndade mig att bli klar.

Tillslut kom vi till skoterstugan. Där var det MASSOR med folk. Det var allt från ungdomar till gamla gubbar. Men mest ungdommar faktiskt. Det är lite kul att det kan vara så mycket folk på en plats mitt i skogen! :)

Mikael fick testa sin nya grillkälke och den fungerade perfekt. Vi åt pitabröd med massa gott. Det är riktigt härligt att äta ute måste jag verkligen säga!

Efter några timmar i skogen åkte vi tillbaka hem igen. Där bytte jag bara täckkläder och så gick vi ut på en promenad istället. Eller vi gick till Ica och handlade lite. Vi hade tänkt fara ut och äta, men vi struntade i det. Man är ganska slut när man varit ute en hel dag. VI gjorde mycket supergod mat hemma istället och myste framför tv:n.


Mikaels nya grillkälke. Eller kälken är gammal, men själva grilldelen är tillbyggd.


Peder lånar den när han steker deras hamburgare.


Trots att Lena ser påbylsad ut, så frös hon som en liten hund... :)


Även Wilma tyckte det var kallt!


Många olika typer av skotrar var på plats.


Den här röda längst fram, en sån vill jag ha! Snygg och liten. Precis de egenskaper jag är ute efter.

Kommentarer
Ulrica

Nämen, vilken häftig grej den där grillkälken. Hur praktiskt som helst ju! Vad mysigt ni verkar ha haft det både fredag och lördag! Nu ska jag läsa om söndagen! :) Kram!

2010-01-25 15:01:10
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!