Lördag 9 januari 2010

2010-01-10 20:07:14 / 0 kommentarer ..


Vaknade till en dag som var betydligt behagligare än tidigare dagar, temperaturmässigt alltså. Tänk att man kan bli så lycklig över att det är "varmt" när det är -20 grader... :)

Vi åt frukost och löste melodikrysset. Ytterligare en lördag då vi klarade hela och skickade in resultatet. Sedan gjorde vi oss klara för en promenad.

Första stoppet blev Ica Supermarket där jag skickade i väg min mobil, igen... Sedan gick vi till Wika Möbler för att kolla lite på lampor. Hittade ingen. Vi tyckte det kändes trist att gå hem direkt, så vi bestämde oss för att hälsa på Henning och Cecilia.

De var hemma och bjöd på kaffe (och fikabröd som jag inte tog). Någon timme senare klädde vi på oss och gick vidare. En lååååång promenad gick vi innan vi åter var hemma. Härligt!

Hemma blev det en lugn eftermiddag. Slummrade lite på soffan och bara kopplade av. Mikael lagade en mycket godmiddag; laxkotletter m potatis. Oj oj... Jag älskar lax...

Sen var det dags för fröken Jenny att göra sig klar. Dags för tjejfest. Mikael skjutsade och vi hämtade upp Lena, Marie och Marlene på vägen till Maria Nylund.

11 tjejer var vi som satt och surrade ända fram till 23.30 innan det var över. Några tjejer drog på krogen, några åkte hem. Jag var en av dem som åkte hem. Kvällen var MYCKET lyckad och jag tyckte vi hade riktigt roligt.


Två av de glada brudarna som var med; Marie och Lena... :)


Lena skulle hålla sig undan från chips så länge det gick. Tillslut tog suget över... :)


Några av tjejerna som var med!


Detta drack jag ikväll; en Aqua tini och ett glas bål. Jag tackar för tjejerna som bjöd!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!