Måndag 11 januari 2010

2010-01-11 20:01:10 / 2 kommentarer ..


Det är mååååååååååååndag morgon... Och mitt huvud känns så tungt...

Så kanske många sjöng imorse, men inte jag. Jag var faktiskt riktigt pigg när jag vaknade. Men jag var ju inte uppe lika länge som jag hade tänkt i söndags heller. Jag skulle ju se den svenska deckaren, men somnade. Det innebär att jag missade slutet. Så om någon vet hur det gick, så hör gärna av er!

Har beställt tårtor till på torsdag. Då ska det firas på jobbet att vi nu är certifierade inom Gemensam Service. Det är mycket trevligt. Tog tårtan Opera, och det blev mycket populärt bland mina kollegor. :) Själv ska jag ju inte ha tårta, så för mig spelar det ingen roll...

När jobbet var slut så gick jag hem. Det är riktigt skönt att gå när det inte är så kallt ute. Tyvärr hade jag inte bok i telefonen, så jag fick gå ensam med mina egna tankar. Men till och med det gick riktigt bra.

Hemma förhörde jag Mathias om hans första skoldag. Han hade haft en rätt ok dag förutom vissa lärarbyten. Hans favoritlärare har slutat och en mindre omtyckt var kvar. Men nog tror jag han klarar av den här terminen oxå!

Efter middagen har jag suttit vid datorn. Alltså... Det är nästa hemskt hur fort tiden går vid datorn. Jag skulle bara kolla på några bilder och plötsligt hade det gått nästan TVÅ TIMMAR! Jag trodde jag skulle svimma när jag såg det...

Nä, nu ska jag gå och börja elda och kanske kika lite på tv. Eventuellt läsa bok. Eller så kanske jag datoriserar lite mer... :P

Fast först... När jag kollade runt i mina bildmappar hittade jag två gamla bilder på mig och Anneli. Jag måste bara visa dem för vi var så himla olika oss motför hur vi är idag. (Ber om ursäkt för att det blivit så mycket av mig och Anneli på fotosidan den sista tiden. Ska försöka variera mig lite mer...)


Blondinbella... Eller jag menar, Blondinanneli...


Hi hi hi...

(Korten är tagna hos min vän och A's svägerska INGELA, under en av våra surströmmingskvällar! Året är 2006)


Kommentarer
Fd Blondin

Nämen Herregud! Kan bara säga att jag gillar verkligen min nuvarande hårfärg...

2010-01-11 22:20:53
Ingela

Surströmming... mums... längtar till nästa gång...



2010-01-12 15:48:51
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!