Måndag 18 januari 2010

2010-01-18 21:39:00 / 0 kommentarer ..


Kl 10 var det dags för intervju. Jag, Anneli och chefen (och lite Danne) skulle bli intervjuvade om hur vi arbetat med ISO-certifieringen. Det var riktigt jobbigt. Jag gillar inte riktigt hur journalister har en förmåga att vrida och vända på saker. Vissa små saker kan bli så stora... Nåja, vi får hoppas det blev bra.

Sedan knäppte de massa kort så hela grejjen var inte färdig förrän till lunch. Eftermiddagen gick oxå ganska snabbt. Fast jag kände mig lite less i slutet på arbetsdagen faktiskt.

När jag sedan slutade tog jag och Mallan bussen och for. Mallan klev av hemma medan jag åkte vidare in till stan. Där mötte jag gullungen Sofia för ett besök på banken. Den hemska värden på banken var inte på plats idag, tack och lov...!

Efter utfört uppdrag så bjöd Sofias mycket underbara och OTROLIGT snälla mamma (=jag) henne på mat på Max. Själv åkte jag hem eftersom Mikael precis passerade stan.

Ett kort besök på Ica Supermarket och sedan middag hemma. Jag tyckte att en promenad borde utföras och Mikael ville följa med. Så långt, allt väl...

Det var bara det att innan vi gick ut så gick jag in i sovrummet. Där upptäckte jag att katterna lekt Följa John eller något liknande. Vi har pärmar högst upp på en bokhylla. De låg på golvet. Mina kläder som jag har på en klädstolpe, låg på golvet. Alla kuddar från sängen, låg på golvet. Med andra ord var det ett bombnedslag där...

Vi städade upp, stängde dörren och gick ut. Mikael var mycket upprörd på katterna och behövde lugna ner sig. När vi sedan kom hem igen, så upptäckte vi vad katterna lekt för lek medan vi var ute denna gång. Nu hade de lekt:

"Vem kan putta ner husses mobil från bänken så att batteriet lossnar och sedan gömma båda delarna på olika platser!"

Mikael hittade mobilen, men batteriet var försvunnet. Det kanske inte är så svårt att gissa hur upprörd min älskade sambo var då! Jag lovade att leta fram batteriet och jag letade och letade. Efter en mycket lång stund hittade jag den långt under en av våra stora mattor... Puh... Jag hann bli riktigt nervös...

Katterna måste ha insett att de retat honom för resten av kvällen fjäskade de mer än vanligt. Jag tror det lyckades för han gosar med dem nu...! :)

Ungefär det hände denna dag i mitt liv...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!