Onsdag 13 januari 2010

2010-01-13 22:05:32 / 0 kommentarer ..


Jag gjorde mig klar och for iväg i vanlig tid idag. Skillnaden var att jag hade bilen, så jag var ju jättetidigt på jobbet! :) Men det gjorde inte så mycket. Jag tog en promenad runt sjukhuset när jag kom fram och det var ju riktigt härligt!

Har börjat på en ny ljudbok och den verkar ok. Dock är uppläsaren rent bedrövlig. Hon förstör ju typ halva boken. Hon läser som om hon läste poesi högt. Boken är en svensk deckare, så det går inte alls ihop. Suck...

På tal om min dotter... Hon ville så gärna att jag och Matte skulle komma dit idag. Det var därför jag hade bilen till jobbet. När jag slutade åkte jag och hämtade Mathias och sedan for vi till Ica Maxi och handlade. Vagnen blev uppdelad i tre delar; min del, Fias del och så jobbets del. Eftersom jag har lotterna denna vecka passade jag på att handla redan idag.

Sedan åkte vi till Norrfjärden. Där åt vi middag tillsammans med Sofia och Niklas. Jag erbjöd mig att diska efteråt, vilket Fian tackade glädjande ja till. Vi satt och surrade ett tag innan vi sedan åkte hem igen. Där blev det att elda och packa upp och fixa med massa småsaker.

Nu sitter jag vid datorn och ska leka lite med photoshop en stund. Passar väl på medan brasan brinner ut...

Jag hade kameran hos Fia, men glömde ju ta kort! Helt sjukt... Dock är det anledningen till att det inte blir några foton idag.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!