Söndag 10 januari 2010

2010-01-10 20:20:33 / 1 kommentarer ..


Idag vaknade jag upp till en ännu bättre dag temperatumässigt. Här ändrar sig graderna fort måste jag säga. Men jag klagar absolut inte!

Efter frukost så gick Mikael ut och skulle skotta snö från taket. Själv plockade jag bort julen. Det är roligt att plocka fram den, men oj så skönt det är att bli av med den oxå.

Plötsligt såg jag Mikael utanför sovrumsfönstret. Jag gick och kollade vad han gjorde och det visade sig att han hade ramlat av från taket! Men han hade landat i mjuk snö, så han skrattade bara... :)

När allt var klart så gjorde vi oss klara och åkte iväg till Boden. Dags att hälsa på Christer och Marja och söta Titan förstås. Där blev det mycket prat (som vanligt) och gott fika. Jag drack ju bara kaffe men Mikael sa att det var gott, så jag litar på honom.

Tiden gick alldeles för fort och plötsligt var vi tvungen att åka. Hem för att hämta Mathias och sedan iväg igen. Denna gång till Pontushallen då Matte skulle ha match. Jag är ju inte så där jätteförtjust i att se basket, även om det är min son som spelar. Så jag tog en promenad.

Det är kul att få gå på något annat ställe än där man bor. 1,5 timme var jag ute och promenerade. Hann både ut till Gültzaudden och Östermalm. På Östermalm lyckades jag gå vilse. Jag känner inte till det där området så bra. Men plötsligt kom jag till huset där min kollega Annika bor, och då visste jag hur jag skulle ta mig därifrån. Tur att man har skjutsat hem henne en gång... :)

När matchen var slut så åkte vi hem. Efter middagen så satte vi oss och planerade semestern. Jag som ABSOLUT skulle åka bil på semestern har ångrat mig. Alltså, jag är en mc-tjej och jag ska köra mc på semestern. That's it.

Nu blir det dusch och tv. Sedan blir det säng för imorgon är det arbetsdag och även skolstartsdag... Äntligen...!


Kommentarer

Tack för besöket! Det är alltid roligt träffa er. Mc-semester låter roligt och för mig blir ingen semester!Jag kan inte planera ingenting inför semester men jag tror att det blir lite fest i alla fall på sommaren!

ha en bra dag

Kramisar!

2010-01-11 11:01:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!