Söndag 24 januari 2010

2010-01-24 19:09:13 / 0 kommentarer ..


Vaknade idag efter en jobbig natt. Fy tusan vad jag har sovit dåligt. Vaknar stup i kvarten och kan inte somna om. Det är olikt mig och jag blir skitsur när det händer...

Därför valde vi att inte åka ut med skotern idag. Jag tyckte det var bättre att vara hemma vid datorn. Mikael passade då på att fara till jobbet. Det var lite småjusteringar på skotern som han ville göra.

Jag har därför suttit stor del framför datorn idag. Det har varit skönt och avkopplande. När Mikael kom hem så åt vi lite lunch. Eftersom Lena o Peder skulle komma förbi idag så ville Mikael baka muffins, så det vi gjorde. Det blev muffins med kardemumma och muffins med choklad o apelsin. Goda sa de som smakade.

Vårat främmande kom på besök och vi surrade på med dem. Dessutom hjälpte jag Lena att få lite saker till mobilen. Hon behöver ju något att lyssna på när hon vandrar runt på lunchen.

När de for fixade jag iordning maten. Precis när jag skulle sätta in den i ugnen ringde Fian och bad mig komma med gitarren till Storheden. Det gjorde jag. Trevligt att få träffa Gummi en kort stund.

Hemma igen så blev det middag och resten av kvällen har bestått av dator och tv. En soft och skön dag. Precis som en söndag ska vara!




Katterna på span... Vill ni veta vad som är så spännande...?


Jo, denna vackra katt som vandrar där ute...


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!