Söndag 31 januari 2010

2010-01-31 19:28:23 / 0 kommentarer ..


Vaknade vid 10 idag. Det kändes som en bättre tid att vakna på en helg, än strax före sju. Men efter frukost så försvann min pigghet och jag var tvungen att lägga mig och blunda i en halvtimme.

Men sen var min kropp redo. Då tog vi oss en promenad iväg till Ica Supermarket för att köpa kaffe. Det var slut hemma och det är ju en mindre katastrof...

När vi kommit hem och druckit dessa underbara droppar av svart vätska, så frågade jag Mikael lite snällt om han kunde färga håret på mig. Det kunde han, så jag gjorde mig redo för det. Nu har jag åter lite jämnare färg i mitt hår, än vad jag hade innan. Skönt...

Resten av eftermiddagen har jag mest suttit vid datorn och läst. Finns så otroligt mycket att läsa på detta härliga internet!

Vid middagsdags fick jag dille på att dammtorka. Så samtidigt som jag lyssnade på ljudboken, lagade middag så dammtorkade jag hela huset. Har även städat i tvättstugan och hängt bort alla kläder som fanns. Så nu kan jag känna mig riktigt nöjd.

Därför tänker jag nu slå av min dator och sätta mig i soffan resten av kvällen! Imorgon är det måndag och en ny härlig arbetsvecka!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!