Tisdag 12 januari 2010

2010-01-12 22:02:11 / 0 kommentarer ..


Men usch så trött jag har varit på förmiddagen. Jag orkade knappt hålla ögonen öppna. Sådana här dagar gäller det verkligen att vara så professionell så kunderna inte hör på rösten hur trött jag faktiskt är.

Pga detta så var jag ut och gick en runda på förmiddagsfikat. Det hjälpte inte. Jag var lika trött ändå, även om det var otroligt skönt att vara ute och gå. Det slutade med att jag var tvungen att lägga mig och sova en stund på luchen. Och efter det gick det mycket bättre att vara vaken. Jag hade nog inte sovit riktigt färdigt bara.

Resten av dagen har varit helt ok. Jag har jobbat och funderat på lite olika resor som ska ske under året. Det gäller ju att planera så att man kan söka ledigt i tid. Sedan har ju Fian hört av sig en del, eftersom jag ska till henne imorgon. Hon håller på att göra en beställning eftersom jag ska förbi affären innan jag åker till henne!

Idag slutade jag 17, och jag hade lite stressigt. Men jag hade verkligen tur. För jag träffade Helena på parkeringen och då fick jag åka hem med henne! Härligt... :) Då hann vi skvallra lite och uppdatera varandra på det senaste. Det är riktigt härligt att höra hur bra hon mår nu. Lilla söta gumman! Snart ska vi på fest och då hinner vi skvallra ännu mer!!! :)

Anledningen till att jag var lite stressad berodde på att idag började nämligen dansen om igen. SÅÅÅ himla kul. Det är helt underbart att röra sig till musik. Att sedan träffa Ulrica där och höra skvaller om allt som hänt sedan vi träffades sist, det gjorde ju verkligen inte saken värre. :)

Åter hemma blev det lite av det gamla vanliga kvällsgörat och sedan i säng... Fast jag är betyligt piggare nu än tidigare idag. Typiskt va!?


Det var så vackert när jag var ute och gick på eftermiddagspromenaden...

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!