Tisdag 5 december 2010

2010-01-06 16:23:08 / 0 kommentarer ..


Idag är det Lenas tur att fylla år. Så idag säger vi:

GRATTIS LENA PÅ DIN 38-ÅRS DAG!

Jag var uppe jättetidigt som vanligt idag. Alltså som vanligt när jag ska upp och jobba... :) Jag och katterna myste vid elden en stund innan jag gjorde mig klar för arbetet. Det var kallt ute idag, men klär man sig bara ordentligt så går det ju bra.

Hemma var Mikael i full färd med middagen. Köttfärslimpa blev det. Mumsigt värre. Han är så duktig på att göra köttfärslimpa. Sedan gjorde vi oss klara för att fara till Lena för att fika. Jag har ju börjat mitt nya liv, men jag tog faktiskt ändå en liten tårtbit. Det var det värt för den var så god...

Vi svängde förbi jobbet innan vi for hem. Anneli hade tagit med sig sakerna som Stefan skulle ge till Mikael. Men de kunde jag ju inte ta när jag gick, så vi hämtade dem när vi ändå var ute.

Kvällen avslutades, precis som vanligt, i vardagsrummet med lite film. Eftersom det var "helg" så blev det något glas rött oxå. Inte dumt alls.

Nu kommer äntligen några av korten från julafton!


Mikael och Robin åkte iväg för att hämta farmor. Vi andra softar på hemma.


Sofia hjälpte till vid matlagningen. Hon skalade potatis.


Lillen kände verkligen att det var jul och det är ju en "soft" dag.


Julmiddagen intogs och man blev helt matt efteråt.


Julklappsutdelning och katterna hjälpte till.


Mathias fick en radiostyrd minihelikopter.


Katterna tyckte verkligen om att jaga den! :)


Sofia lycklig med en av hennes julklappar, en digitalkamera.


Av pappa fick jag en sådan vacker julblomma. :D




Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!