Torsdag 14 januari 2010

2010-01-14 21:47:37 / 2 kommentarer ..


Var lite trött idag, så jag tog en lite senare buss till jobbet. Jag kom ändå ca 40 min innan jag började så jag hade gott om tid.

Det första jag gjorde när jag kom till jobbet var att byta tröja. Idag får nämligen Gemensam Service sitt diplom för att vi blivit ISO-certifierade. Så våran högre chef har köpt tröjor till oss.

Sedan på fikat så fick vi även tårta. En Operatårta. Jag tog inget, givetvis, men jag är mycket stolt över Anneli som inte heller tog något. Hon som älskar Operatårta! Ja, hon tog en liten bit, åt två teskedar och slängde resten! Guldstjärna till dig!!!

När jag slutat hade jag sådan tur att jag fick skjuts hem igen! Denna gång var det med Cissi! Jag bugar och bockar och tackar för det!!! Jag hade ju nämligen dans idag igen och var lite stressad.

På dansen var vi ganska mycket folk eftersom vi slagits ihop med en annan grupp, men det var då bara roligt. Både själva aktiviteten och själva deltagarna är helt underbara. Ibland känns det jobbigt när man måste iväg, när man äntligen kommit hem från jobbet. Men under tiden man är där så inser man att man inte vill vara utan detta!

Efter dansen så hände det inte så mycket mer än det gamla vanliga. Men jag är nöjd med dagen och speciellt eftersom det är torsdag. Det innebär att det är FREDAG imorgon!!! :) :) :)


Certifikatet hänger på väggen i fikarummet!


Och tårta fick vi!


Inte att förglömma de "snygga" tröjorna som vi fick.


Dagen till ära gick alla telefonister omkring med dessa tröjor.

Kommentarer
Anneli

Jaaaa - visst var jag duktig! Kan knappt tro att det är sant!!! :D

2010-01-14 22:54:29
Cissi

Det var så lite, det är bara att fråga när du behöver :)

2010-01-15 08:45:15
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!