Torsdag 21 januari 2010

2010-01-21 21:57:33 / 1 kommentarer ..


Idag så var jag trött. Jag ville helst inte alls prata med någon (vilket är svårt i mitt yrke). Jag ville bara sova... Det höll i sig till en bra bit in på förmiddagen. Men faktiskt så gick det över så småningom.

När jag slutade så tog jag en promenad hem. Jag lyssar ju på ljudbok, så det är härligt att promenera. Hemma var det enbart Sofie som var där och hon är egentligen hos sin mamma den här veckan. Men hon ville visa pappa sin vad hon har gjort. Nämligen hål i tungan. Hon var lite nervös innan han kom hem, men han tog det ganska lugnt... :)

Efter jag ätit lite gröt och en macka (en rostad lingongrova, trots att Mikael påstår att man inte kan rosta det brödet) så tog jag en promenad till dansen. Där var det jättemycket folk idag. Men framför allt Ulrica och Annika var där. Kul att träffa dem igen. Speciellt Ulrika för hon har alltid lite skvaller till mig... :P

När dansen var slut så gjorde jag mig klar att gå till Ica S. Det tog en himla tid. För du Ulrica, fönster fungerar lika bra som speglar...! Jag handlade de få saker som jag glömde igår och sedan gick jag hem och då var kvällen i stort sett slut!

Jag VET att det blivit jättedåligt med bilder på sista tiden. Men jag har helt enkelt inte fotat något. Ska verkligen försöka bättra mig! Håll ut, håll ut...

Kommentarer
Ulrica

Hahaha!! Vilken tur att du hann fram till Ica i alla fall innan de stängde. :P



Ja jag förstår inte hur jag kan ha så mycket skvaller hela tiden?! Tycker det händer inte så mycket i mitt liv ändå. :) Men det är ju kul när man kan glädja andra med sitt drama! :D

2010-01-22 00:45:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!