Torsdag 28 januari 2010

2010-01-28 20:05:30 / 1 kommentarer ..


Torsdag redan! Om förra gick sakta, så måste jag säga att den här gick snabbt!

Det var oväder ute idag. Och kallt... Så jag klädde på mig ordentligt när jag gick till bussen. På min himla busshållsplats så finns det ingen kur, så där stod jag som en snäll liten skolflicka och väntade på bussen. Utan att klaga det minsta lilla... :)

En av mina äldsta vänner, Marlene, jobbar jag med. Vi har känt varandra sedan vi gick sexan. Vi har bott grannar, gått grundskola och gymnasium i samma klass. Nu jobbar vi tillsammans och har gjort så i snart 10 år. Denna vän har idag klarat uppkörningen på sitt körkort och jag är SÅ STOLT över henne!!!! Nu är det "bara" teorin kvar och det ska ta mig tusan snart vara avklarat! GRATTIS GUMMAN!

När jag slutade så väntade jag en kvart så kunde jag åka med Cissi hem. Tack än en gång snälla! Idag fick Cissi dessutom veta att hon får jobba hela februari hos oss. Yes! Det gillar vi... :)

Idag är det ju torsdag, och det brukar betyda dans. Men jag insåg att jag inte ville dansa idag. För det första känner jag mig fortfarande lite sliten. Sedan så har jag ju sovit alla kvällar här hemma och då hopar sig sysslorna här hemma. Så jag valde att stanna hemma från dansen.

Men jag hade lite energi. Så jag har bytt gardiner i sovrum, vardagsrum och kök. Har plockat fram sakerna Mikael ska ha med sig när katterna kastreras. Sedan har jag oxå städat toaletterna och tvättat. Men nu är jag slut som människa och ska ta det lugnt hela kvällen...

Föresten så sitter jag här och lyssnar på en grupp som heter The Baseballs. De är jättebra! (Ett litet tips bara)


Detta papper kom Mallan och visade upp med glädje idag!


Framför allt denna ruta var ju rolig... :)


Kommentarer
marlene

Tack min vän,det känndes så jävla skönt igår..

2010-01-29 11:04:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!