Torsdag 7 januari 2010

2010-01-07 20:24:52 / 0 kommentarer ..


Jaha. Torsdag då. Fast måndag. Fast torsdag... Man blir ju totalt förvirrad när det är sådana här veckor. Det är himla skönt att vara ledig då och då, men det blir ju samtidigt skönt att ha det normalt i några veckor oxå.

Idag var det kallt. Tempmätaren vid sjukhuset visade -34 grader när jag klev ur bussen. Då är det lite snidigt ute. Men jag tycker det var ganska coolt. Det är fränt när det blir så kallt någon dag per vinter. Bara det inte håller i sig så länge.

På lunchen gick jag en snabb promenad runt sjukhuset. Måste ju kompensera på något sätt att jag inte kunde gå hem. För idag tog jag nämligen bussen tillbaka från jobbet. Lite kallt att gå sådana dagar.

Mathias fick inte "igång" cykeln ens när han skulle till träningen, så han promenerade. Han som annars cyklar året runt.

Hemma åt vi lite middag och sedan sa Mikael att jag skulle gå och sätta mig vid datorn. -Jag ser ju hur du längtar... Jag bugade och bockade och skyndade mig att slå på den! :)

Men nu får det vara nog för idag. Ska gå och dricka lite te så att värmen kommer in i kroppen.

Fast först slänger jag in lite bilder från nyårsafton:


Lena och hennes nyårshattar! (Förlåt Lena, jag var bara tvungen att sätta ut denna bild)


Mathias var med. Och även hatten givetvis... :)


Middag!


Vi grillade på bordsgrillar och det var MYCKET gott.


Vid tolvslaget gick vi ut på baksidan. Peder gjorde upp en eld så vi kunde värma oss.


Den urgulliga minstingen i gänget håller i sina tomtebloss.


En del tomtebloss kastades upp i träden. Mysfaktor stor.

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!