Onsdag 21 juli 2010

2010-07-21 19:54:34 / 0 kommentarer ..


Precis när jag klev ut genom dörren, med cykelkorgen i högsta hugg, började det vräka ner regn från himlen. Då vände jag om, klev in i garaget och tog bilen istället. Det kändes verkligen inte lockande att cykla i regn. Det slutade ganska snart och hela dagen var det uppehåll. Men precis när jag slutade så började det om igen. Så det var nog lika bra att jag hade bilen idag.

Tog en promenad upp till restaurangen med Mallan. Hon hade ingen lunch och behövde handla. Jag tänkte köpa en glass (det gjorde hon) men jag valde att låta bli. I övrigt har det varit en lugn och bra och lugn dag på jobbet. Förutom flugan som retar oss alla. Mallan trodde att hon slog ihjäl den, men den blev bara medvetslös och nu terroriserar den oss igen... :(

Mikael sa idag att han tyckte jag skulle fara och träna. Han menade att om jag nu hade det där kortet så var det väl lika bra att börja använda det. Jag blev tjurig och sa att jag skulle väl fara då...

Så när jag slutade åkte jag bara hem och hämtade träningssaker innan jag åkte iväg till Inpuls. Där använde jag konditionsmaskinerna. Det var så himla roligt! Jag kämpade mig igenom flera program. När jag sedan duschat och ätit en banan så var jag så otroligt nöjd.

Väl hemma var jag alldeles sprallig och ivrig och berättade för Mikael hur kul det var. Jag hoppas så otroligt mycket att jag hinner fara även imorgon, men det återstår att se.

Efter lite middag hamnade jag vid datorn, men snart skall jag placera mig i soffan. Det är ju Miss Marple strax! :)
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!