Torsdag 22 juli 2010

2010-07-22 21:27:54 / 0 kommentarer ..


Cyklade inte idag heller. Det åskade när jag skulle fara. Att jag inte gillar åska, det är väl ganska känt... Jag ryser i hela kroppen när jag hör hur det dundrar. Så chansen att jag skulle sätta mig på en cykel och cykla 5,5 km, är rätt liten, när det åskar.

På jobbet var det extremt lugnt idag. Men då passade jag på att göra massa annan nytta, förutom att svara i växeln. Så det blev en effektiv dag iaf.

På lunchen gick jag och Cissi upp till apoteket och handlade lite. Nu har jag vandrat dit upp nästan varje lunch det här veckan. Imorgon kanske jag låter bli. Vi får se... :)

När jag slutade åkte jag hem och satte mig vid dukat bord. Mikael hade fixat middag, sill och potatis med tillbehör. Oj så gott.

Åkte sedan till Ica Maxi och storhandlade och så en sväng in på bolaget. Eftersom jag slutade 17 så trodde jag inte att jag skulle hinna träna. Men när vi kom hem efter besöket på Storheden var klockan ca 19.15. Mikael sa; -Far du! Så jag ryckte åt mig träningsväskan, hoppade in i bilen och for sedan till Inpuls.

Tränade på olika maskiner i 45 minuter innan jag duschade och åkte hem. Det är så härligt att träna. Man mår så himla bra efteråt!

Nu ska jag gå och dricka te med min älskade sambo. Tänk, imorgon har vi varit tillsammans i 4 år! Det är otroligt vad tiden går snabbt.
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!