Torsdag 29 juli 2010

2010-07-29 20:42:58 / 0 kommentarer ..


Mathias var inte hemma när jag gick och la mig igår. Han hade farit till kompisar för att se film. När jag steg upp i morse var han fortfarande inte hemma. Han kom inte hem förrän 10.30... Då hade de sett film hela natten. Vilka grabbar...

Själv hade jag en rätt bra dag på jobbet. Det var väl som tidigare dagar. Var upp till sjukhuset på lunchen för att posta brev, men annars hände det inget mer spännande.

När jag slutade åkte jag och hämtade Fian och sedan for vi till stan. Jag var på Afro Power Dance... Det var intressant måste jag säga... En mycket annorlunda motionsupplevelse. Lite svårt hade jag att komma in i det, det kan jag erkänna. Hade svårt för att få den rätta feelingen i dessa amerikanska trummor. Men jag ska inte ge upp. Flera gånger ska jag prova innan jag väljer att inte utöva detta.

Efteråt mötte jag upp Sofia igen och så åkte vi till Storheden för att handla. Hemma var vi vid 19.30-tiden så det blev middag först vid den tiden.

Sedan visade det sig att Sofias moped vägrade att starta. Hennes humör visade sig och det är inte nådigt... Men fortfarande lever vi alla och huset står kvar, så det ska man väl vara glad för.

Nu ska jag ta och packa inför våran weekend-resa. Men vi hörs efter helgen! Ha det bra alla!
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!