Måndag 21 juni 2010

2010-06-21 22:16:58 / 0 kommentarer ..


Idag är det årets längsta dag... Känns konstigt att det ska vända och bli mörkare för varje dag, från och med nu. Det har ju inte ens varit midsommar...

Min dag har varit bara bra. Jobbet flöt på bra, som vanligt. Trots att flera gått på semester, fungerar det hur bra som helst. Härligt!

Fast nog börjar man längta till semestern nu, det gör man verkligen. Nu jobbar jag bara tre dagar till innan jag får LEDIGT! Hela tre veckor har jag tagit... :)

Efter jobbet åkte jag till Skokanonen och hittade ett par skor som får duga som sandaler. Hade behövt mjukare skor pga min fot, men det får, som sagt, duga. Sedan blev det Ö&B för att köpa lite matbackar och annat småtjafs innan jag avslutade min shoppingrunda på Ica Maxi. Där handlade jag både till mamma och till oss.

Så när jag var klar åkte jag till mor. Jag har ju kört omkring med hennes bil i nästan en vecka nu, så det är dags att återlämna den. Frasse var så kärvänlig när jag kom, men bara en kort stund. Sedan återvände han till mammas knä.

När jag kom hem lagade jag middag och sedan har jag stått vid köksbänken hela kvällen. Har fixat matlådor så att det finns färdigt i kylen när vi åker bort. Skönt för Farmor Britta att inte behöva laga mat hela tiden.

Nu är klockan mycket och Bill börjar bli grinig. Han tycker nog att det är sängdags, för han sitter på nattduksbordet och jamar emellanåt. Det brukar vara ett tecken på att vi ska gåoch sova... :)

Så God Natt då, alla!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!