Onsdag 2 juni 2010

2010-06-02 22:12:50 / 0 kommentarer ..


Har ni haft känslan när ni har köpt något och ni bara känner hur rätt det var? Att varje gång man använder det man köpt, känner ett fullkomligt lyckorus i hela kroppen och kan inte sluta le!? Om ni inte har gjort det så hoppas jag verkligen att ni får göra det någon gång.

För det är precis så jag känner. Jag har alltid varit mycket nöjd över mina mc-inköp, men INGET kan jämföra sig med det här. Jag är så lycklig när jag kör min mc, att jag inte kan sluta le. Jag vill aldrig fara hem. Och när jag väl är hemma så står jag kvar i garaget, tittar på Jasmine, och bara inser hur rätt jag har gjort när jag köpte henne. Det är en jättekonstig känsla, men dock så himla underbar! Jag bara älskar min mc... :)

På jobbet hade vi besök av växelpersonal från Max huvudkontor. Det var trevligt. De hade lite frågor om det växelsystemet vi använder, så jag och chefen svarade på frågorna så gott vi kunde!

Efter det åkte jag iväg på ett möte med juristen, mamma och några fler för att prata om arvsskiftet. Det gick riktigt bra och en stor sten försvann från mitt hjärta när jag åkte därifrån.

När jag slutade mitt arbete åkte jag till mamma och pratade lite innan jag for hem för att äta. Vid 18.30 tog jag min mc och körde runt lite grann innan jag slutligen hamnade i Kyrkbyn. Onsdagar där är himla roligt och man träffar alltid massa folk.

Jag ställde Jasmine lite strategiskt till och gick undan en bit. Efter en stund stod ett gäng med HD-snubbar och tittade på min mc. De tittade under och på sidan och överallt. De såg imponerade ut och jag förstår dem... :P En av dem sa att han hade hört när jag körde den och den hade ett "himla skönt ljud". Inom mig ljöd det "YES" för det var som ett godkännande.

Fick oxå lära mig ikväll att det jag kör kan man kalla en Japansk HD. Det ska, enligt vissa, vara bättre en den amerikanska varianten... :)

Efter Kyrkbyn blev det Ica Maxi och sedan hem. Har hjälpt Fian med läxor och nu blir det att hamna i säng för att läsa bok. Ha det bra alla!!!
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!