Onsdag 23 juni 2010

2010-06-23 22:18:21 / 0 kommentarer ..


3 år och 11 månader. Så länge har vi varit tillsammans idag... Men vem räknar...!? :P

Jag var så lycklig idag på jobbet. Det känns helt otroligt att få semester nu snart. Min gode vän Anneli räknar på ett speciellt sätt. Man räknar inte idag, för den dagen har redan börjat. Sedan räknar man inte imorgon, för då är ju dagen D. Så enligt Anneli har jag semester redan... Så egentligen kan man ju undra vad i hela friden jag gjorde på jobbet, när jag har semester!?

Men på jobbet var jag, och jobbade gjorde jag. Det ringde nästan lite mer idag än igår... Satt ute och solade på rasterna och det var hur underbart som helst!

Jag cyklade till och från jobbet idag. När jag kom hem bytte jag till bilen och for till Storheden. In på lite affärer, bla Lindex. Och tro mig eller icke, men jag handlade. Ett par korta harembyxor och tre fina kortärmade tröjor. Rea gillar vi...

Åkte till mamma efter Storheden och pratade lite med henne och Frasse. Fast Frasse ville bara kramas med mamma hela tiden. Jag har sagt det förr och säger det igen, Frasse har verkligen hittat sin stora kärlek i mamma. Han älskar att ha henne i närheten. Han riktigt kramas med henne. Ser mysigt ut, men det driver mamma till vansinne ibland.

När jag kom hem åt vi lite middag och sedan var det bara att fortsätta med all förberedelse. Idag lagade jag pasta- och köttfärsgratäng som jag frös ner. Jag tvättade och städade toaletterna. Fixade allas matbackar till i morgon och nu... Nu är dagen slut. Bäst att sova så jag orkar med min sista arbetsdag på drygt tre veckor... :P
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!