Onsdag 9 juni 2010

2010-06-09 20:38:27 / 1 kommentarer ..


Idag har jag gjort skäl för min lön. Vi var kort om folk och jag har jobbat för fulla muggar. Man var ganska slut i huvudet när man gick hem, det kan jag lova. Ja, gick och gick, det var väl en överdrift... Jag gled hem på Jasmine... :)

Hemma möttes man av huset fullt av ungdomar. Mathias, Robin m kompis och så min sötunge Sofia. Hon behövde hämta sina kryckor för att lämna dem åter och kom till oss. Ska till och med sova över... :)

Jag och Mikael pratade lite motorcykel, avgassystem, jobb och annat innan vi åt middag och fortsatte diskussionen. Sedan gjorde vi och Fian oss klar för att åka iväg till Kyrkbyn. Givetvis på mc.

Vi körde upp dit och medan Mikael satte sig för att surra med ett gäng "gubbar" så gick jag och Fian runt och kikade på alla bilar. Fia åt glass och jag tittade på.

När vi kände oss nöjda körde vi hem igen och Mikael hamnade vid tv:n, jag vid datorn och ungarna cyklade iväg till Ica. När de återvänder ska jag hjälpa Fian välja kläder till imorgon (skolavslutning) och sedan hinner jag nog inte så mycket mer idag!
 


Kommentarer

Hej!

vad kul titta på gamla bilar!

Roligt att du kan komma till mig på torsdag!

Vi ses då

Kram

2010-06-10 19:56:54
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!