Tisdag 1 juni 2010

2010-06-01 21:57:24 / 1 kommentarer ..


Juni - here we come! Härligt med start av årets första sommarmånad.

Imorse tog jag på mig mc-kläderna och satte mig i bilen och for till jobbet. Ja, jag tog ju inte på mig hjälmen och byxorna, men resten... Kändes lite konstigt måste jag säga.

Anledningen till detta var att jag behövde min mc efter jobbet. Men kl 08 skulle Mikael vara på EMP i Boden med henne, så jag kunde inte ta henne direkt. När han sedan var klar så kom han till mitt jobb och vi bytte fordon.

Det har inte hänt något speciellt på jobbet idag. En rätt vanlig, men helt ok arbetsdag.

Efter jobbet åt jag och körde sedan upp till Boden för att hämta Ingela. Surrade en stund med Tomas innan det var dags att ge sig iväg. Ingela har ju tvyärr ingen egen mc för tillfället, men hon fick ju självklart åka med mig. Vi körde runt lite i Boden innan vi åkte till Retro Café.

Vi pratade på och samtalade lite med andra människor där. Luleågänget kom körande och vi fick lite snack med dem, innan vi sedan for. Nästa stopp blev Ingelas nya arbetsplats, Macken... Hon visade mig sitt kontor och jag gjorde tappra försöka att sitta på hennes stol. Hon har två ergonomiska stolar och det går då ta mig f-n knappt att sitta på dem.

När jag väl lyckades sitta still satt vi kvar ett bra tag och skvallrade lite. Sedan blev det dags att skjutsa hem Ingela igen, sätta på sig lite varmare kläder och köra hem.

Hittade en sovande son hemma. Han hade lagt sig på sängen och somnat! Blir intressant att höra om han har kunnat sova kommande natt. Själv slog jag på datorn och nu ska jag surfa runt en stund innan jag ska iväg mot säng och bok.

Tack Ingela, min egen Plingela, för en underbar kväll. Det gör vi fler gånger tycker jag!!!

(Någon gillade mina bilder från förra inlägget, men skrev anonymt... Jag är sååå nyfiken på vem det kan vara! Någon som vill ge sig till känna...?)
 



Kommentarer
"Plingela"

Tack själv för en underbar kväll och åktur på Jasmine :D Helt klart tycker jag att vi gör om detta. Nej, det är inte helt lätt att sitta på mina stolar på jobbet, men du lyckades ju bra till slut :D



Kramisar

2010-06-01 22:30:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!