Tisdag 22 juni 2010

2010-06-22 21:31:14 / 2 kommentarer ..


Tisdag... Två dagar kvar... Inte för att jag räknar, men ungefär så länge är det kvar till jag får semester.

Fast det är ganska jobbigt innan man kommer iväg. Det är så mycket att tänka på och mycket att fixa innan man åker bort. Många att tänka på... Tänk om jag någon gång i mitt liv, bara kan åka iväg och se till att mitt hus och mina husdjur klarar sig. Resten är inte mitt ansvar... Än har det aldrig hänt, och jag tvivlar på att det kommer att ske inom den närmsta framtiden...

Min arbetsdag har varit helt ok. Tiden går framåt och även om den känns gå sakta, så går tiden faktiskt. Försökte sitta ute på rasten, men de där himla spindlarna som ska bry sig i mig hela tiden. Idag var det till och med en som försökte sno min mobil. Tack och lov för mina underbara arbetskamrater som ser till att jag får behålla mina saker.

När jag slutade åkte jag hem och fixade middag. Precis när vi skulle äta fick Mikael ett samtal som slutade med att vi var tvungen att åka till Boden. Mikael körde sin mc dit och jag tog bilen. Han skulle nämligen lämna den där för att köra den i bänk...

Åter hemma hamnade Mikael utanför huset och fixade panelen på huset. Själv fortsatte jag inne med matbackarna som ska finnas i frysen när vi åker bort. Tog en dusch och gick igenom mina minisar (dusch, tvål mm) i nessesären. Nu är allt det fixat och klart.

Har suttit vid datorn ett tag nu. Lyssnar på Spotify, en playlist som enbart innehåller Hip Hop. Himla skön musik faktiskt...

Nu ska jag städa undan lite innan jag ska börja leta efter sängen!
 

Kommentarer
Hon på andra slingan

Önskar er en trevlig semester......lite i förskott! Kram

2010-06-23 15:32:14

Hoppas att ni får en mysig semester tillsammans för att det är ni värda!

Kramisar

2010-06-23 20:14:06
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!