Tisdag 8 juni 2010

2010-06-08 20:56:26 / 3 kommentarer ..


Jag körde Jasmine till jobbet idag. 7,5 grader men det spelar ingen roll. Det var superhärligt ändå. Fast nog är det tur att man inte har så långt till jobbet sådana kalla morgnar.

Idag höll jag nästan på få ett psykbryt på mina kära och älskade familjemedlemmar. Ja, mamma och Fian bor ju inte i mitt hem, men ändå... Just de två, plus Mikael, höll på att ringa jobbtelefon, skicka sms och ringa mobil omvartannat i en timmes tid. Svårt att få arbetsro i sådana lägen. Det var ju dock lugnt så det gick ändå ganska bra.

Tidigare under dagen ringde Fian oxå. Och det var ett superroligt samtal. Hon klarade sin mediekurs och fick G i det ämnet. Det var så härligt. Ni som vet hur hon har skött skolan tidigare vet varför jag tycker så här... :P Men det som var lite extra roligt var att hon dessutom fick VG på ett av proven i mediekunskap. Mammahjärtat bultar och bankar av glädje!!! <3

Efter jobbet hade vi APT. Alltid trevligt... :)

Sedan åkte jag till Ica för att handla lite till mamma, bla kattmat till Frasse. Stackarn var helt utan... Sedan hem till henne och lämna varor. Till slut var jag hemma och då var klockan ca 20.15. Lång arbetsdag med andra ord.

Nu har jag duschat och sitter här vid datorn medan jag väntar på Mikael som är hos en kompis i Boden. Blir nog musik- och bokstund nu.

Min telefon är helt ok, men knäppa kort är ingen mening med den. För den tar värdelösa kort. Men ibland är det den enda kamera man har och då får det bli som det blir. Vill iaf visa en bild på den godaste drink jag någonsin druckit; Cosmopolitan. Det drack jag och Anneli i fredags på BBB. Nu på fredag måste jag köpa ingredienser så att jag kan göra sådana hemma! Sitta i solen på altanen med en sådan i handen, kan inte vara helt fel... :)


Cosmopolitan!
 

Kommentarer
Anneli

Mmmmmm...den var verkligen super god! Måste oxå göra Cosmo :)

2010-06-08 23:46:01
Hon på andra slingan, som inte är in här så ofta numera

Vill du ha ett tips? Sätt mobilen på ljudlös, så får du lite lugn och ro ;-)



Cosmo är riktigt god. Kul att ni fick en trevlig stund på BBB. Kram

2010-06-09 08:40:15
Anonym

Den såg verkligen jätte god ut...vill också smaka :)

// Lena

2010-06-09 08:59:05
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!