Torsdag 3 juni 2010

2010-06-03 20:46:36 / 1 kommentarer ..


Jag och Ingela hade samma problem i morse. Båda var vi så trötta... Skillnaden mellan oss är att jag kan lösa mitt problem utan att behöva sova vidare. Jag behöver bara lite kaffe i kroppen så är jag på G igen! Jag har sagt det förr och säger det igen; för mig är kaffe en UNDERBAR dryck...

Anneli skulle ha handlat i veckan, men pga sjuka barn blev så icke fallet. Vi behövde en vikarie... Så jag gick till Cissi och blinkade med mina långa ögonfransar. Jag sa att jag inte var ute efter något, men jag tror inte hon trodde mig. Och hon hade ju rätt... Men hon lovade att handla. Hur skulle vi klara oss utan Cissi i växeln? Hon ställer alltid upp!

Jag och Mallan var upp till sjukhuset idag. Jag hämtade ut sista medicinen till Mahtias. Nu måste jag komma ihåg att ringa läkaren och höra om han ska fortsätta äta dem...

Efter jobbet åkte jag till Storheden för att handla kläder. Jag tänkte verkligen unna mig flera tröjor och ev ett par byxor, för en gångs skull. Jag var på H&M, KappAhl och Lindex. Inte en enda gång öppnade jag börsen. Helt sjukt. Jag hittar aldrig kläder som jag vill ha. Och det här himla modet. Tycker mest det är romantik och tjafs... Eller så är det bara det jag ser, men det är då verkligen inte det jag vill ha! :(

Så jag kom hem utan något. Åt middag. Samtalade med sonen. Duschade. Och nu sitter jag här vid datorn. Sitter och funderar om jag ska läsa ut boken, eller lyssna ut ljudboken. Båda närmar sig slutet och båda är så spännande... Måste fundera!

Jag ber om ursäkt över att det blivit dåligt med bilder denna vecka. Har inte varit på bildhumör, men det kommer snart tillbaka hoppas jag!

Kommentarer

Jag vet att du är duktig på fota så vi får se bilder senare:):)

2010-06-03 21:33:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!