Onsdag 10 mars 2010

2010-03-10 20:58:17 / 0 kommentarer ..


En Skoda Octavia är inte en dum bil... Jag gillar den faktist. Hade en sådan när jag och Anneli var till arkivet och jobbade på eftermiddagen idag.

Men... Ska jag slösa pengar på ett nytt fordon så blir det inte en med fyra hjul. Antingen blir det ett fordon med ett matta under, eller så blir det ett fordon med två hjul. Svårt val och jag vet inte hur jag ska göra. Om jag ens ska göra något.

Efter jobbet så hade min och Anneli's blodsockernivå sjunkit riktigt lågt och vi insåg att vi måste ha mat! Det blev Max... Bra eller dåligt, det låter jag vara osagt, men åt där gjorde jag. Trevligt var det då.

Jag faschineras över hur fort tiden går när man har roligt. Att sitta och prata med vänner över en bit mat, det är härligt!

Jag kände mig dock lite onyttigt och valde att ta en promenad hem trots att Anneli erbjöd sig skjutsa. Jag ångrar inte promenaden, för det var riktigt härligt.

Väl hemma städade jag i ordning lite hemma, har fixat matsäcken till Matte imorgon, katterna är utfodrade och tekoppen är fixad. Nu ska jag snart avsluta här för att sedan ta en bokstund.


En dag på isen i februari. Robin kör så snön yr... :)

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!