Onsdag 31 mars 2010

2010-03-31 21:30:59 / 1 kommentarer ..


Jag är så himla trött, så himla tidigt. Det är inte kul... Men nu kommer ju påsken med flera dagars ledighet och jag HOPPAS att jag kommer att få njuta av dem allihop. En av dagarna är vi bortbjuda till våra härliga vänner på Holmen, och det blir mycket trevligt.

Igår tisdag, då var jag på jobbet hela dagen. Som vanligt, men igår var jag lite längre än jag brukar. Vi hade nämligen APT. När den sedan var slut, promenerade jag hem. Det innebar att jag inte var hemma förrän strax före 21. Då var det bara att fixa med lunch, ta en dusch och snabbumgås med familjen innan jag blev trött.

Kl 22 ringer min sovklocka och då är det bara att skynda sig i säng, för då somnar jag. :)

Idag har det varit en ganska bra dag ändå. Tog en promenad under dagen och sedan en promenad hem. Härligt att röra på sig. Tänk om folk kunde förstå hur bra man mår av att röra på sig.

Jag har en vän som har börjat träna i grupp på ett gym. Hon är helt lyrisk och när man pratar med henne så är hon så ivrig. Jag förstår precis.

Ikväll har vi ätit lite god middag och planerat påskmaten. Jag gillar verkligen påsk för det är som jul, men bättre. Man får äta god mat (vi brukar satsa på buffé en dag), slipper köpa julklappar och dessutom är våren nära. Inte mycket att klaga över där.

Resten av kvällen har jag mest tagit det lugnt, testade halka omkull när jag skulle kasta sopor, läst bok och pratat i telefon.

En arbetsdag kvar. En lång sådan, men än dock bara en. Slutar 17 imorgon och ska sedan gå hem. När jag kommer hem har Mikael en god middag klar. Mmmm... Jag längtar...

Imorgon kommer påskkärringar. 2004 träffade jag tre stycken som såg ut så här:

Det är Mathias och sedan Ingela o Tomas flickor; Malin o Sara.  Så söta alla tre!


Hittade ingen bild på Fian som påskkärring, men häxa har hon ju varit med jämna mellanrum... :P


Kommentarer

JENNY!!

shit seriöst så pinsam bild! tur för dig att det är för 6 år sen, haha!



glad påsk =)

2010-04-01 11:16:41
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!