Tisdag 23 mars 2010

2010-03-23 21:09:03 / 0 kommentarer ..


Betydligt bättre dag idag. Redan 05.30 visste jag att denna dag skulle bli en bra dag. Det är en härlig start på dagen.

Det är en härlig tid nu oxå. Våren är här och solen skiner. Temperaturen är perfekt. Jag älskar att vara ute. Tyvärr har man ju ett jobb där man sitter inne hela dagen, men men... Det är härligt när man går hem iaf.

Precis det gjorde jag idag. Tog en promenad hem. Det försöker jag göra varje dag om jag bara har möjlighet. Skönt att "ha gjort bort" motionen när man kommer hem.

Gjorde dock ett stopp i promenaden när jag passerade mammas hus. Gick in och hjälpte henne med lite saker och gosade med katten Frasse, innan jag gick hemåt. Kom hem precis innan Mathias. Han hade fått ett paket som han beställt. Två böcker från Adlibris. En ny del från Vargbröder, plus en engelsk bok om en karaktär från WoW. Ja, jag gillar ju att han läser iaf.

Min kväll har varit mycket lugn. Har haft lite teprapiprat med min go'dotter och kikat på tv. Läst lite i min bok oxå förstås. Önskar bara att den var bra...

Hoppas alla ni andra oxå haft en bra dag!


Testade ytterligare ett nytt recept idag. Här är jag mitt uppe i matlagningen!


Och så här blev det färdiga resultatet. Gott var det oxå!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!