Torsdag 11 mars 2010

2010-03-11 20:55:26 / 0 kommentarer ..


Eftersom jag lovat mamma att åka på ärenden med henne idag så hade jag bilen. Givetvis kommer det snö när jag ska ha den där himla bilen så min morgon började med att skotta snö... :(

I övrigt har det varit en bra dag. Idag har jag haft en sådan dag då jag har haft energi för tusen. Hela tiden hittade jag på massor med fler arbeten att göra. Min lista blev längre och längre och tillslut var jag tvugen att använda färgpennor för att skilja på saker och ting. UNDERBART! :)

Eftersom jag inte kunde gå hem idag så valde jag att gå på rasterna istället. Efter promenaden på eftermiddagen så sjönk mitt blodsocker med en otäck fart. Jag började skaka och kunde knappt stå. Jätteotäckt faktist. Men då tog jag en kaka för att få upp blodsockret snabbt och det fungerade faktiskt. Puh...

När jag slutade så for jag till mamma och hämtade henne. Vi for först på banken och sedan till Storheden. Egentligen hade jag tänkt rappa på så att jag skulle hinna på dansen. Det blev inte så. Mamma och Bernt har alltid handlat på Storheden på torsdagar. Varenda torsdag, varenda vecka, året runt så var de där. Så när mamma säger att nu känns det normalt, så kände jag att jag kunde inte stressa. Jag fick låta det ta den tid det tog, för henne skull.

När vi kom tillbaka till mamma var det redan långa vägar försent att fara på dansen. Istället skottade jag snö. Det är lustigt. Jag som inte vill bo i villa har nu två ställen där jag måste skotta och hålla på... Hur gick det här till!?

Hemma var jag ganska sent och då slängde jag i mig lite mat, tog en dusch och nu har jag hamnat vid datorn. Imorgon är det fredag och det gillas massor! :)

Dags att visa upp ungarna igen då!


Söt-Fia! <3


Och min lilla (stora) son. Kortklippt och snygg!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!