Måndag 10 april 2010

2010-05-10 19:42:40 / 1 kommentarer ..


Måndag och jag fick åka tillbaka till jobbet efter helgen. Jag vet... Jag är inte som alla andra. Jag trivs att vara ledig, men nog trivs jag himla bra på jobbet oxå. Idag var det inte riktigt som en vanlig måndag. Jag var på jobbet fram till 9.30, då åkte jag iväg till Landstingshuset.

Jag skulle nämligen ha redaktörsmöte för sjukhusredaktörerna. Våran huvudredaktör hade kallat in oss. Det var mycket trevligt och en mycket givande dag. Jag gillar dessa dagar för då hinner jag jobba med hemsidorna på ett bra sätt. Hann faktiskt riktigt mycket.

Efter kursen/arbetsdagen åkte jag till Yamaha för att möta upp Mikael där. Det hade nämligen kommit paket som skulle hämtas och eftersom han kör cross fick jag svänga förbi med bilen. När jag ändå var där så beslutade jag mig för att beställa den nya hjälmen som jag suktat efter. Har jag nu ny jacka och nya jeans, så måste jag ju ha ny hjälm oxå. Nu är det bara nya handskar som behövs, sedan är jag färdigutrustad. Skor har jag sedan tidigare.

När vi kom hem så fixade vi middag och sedan gick jag till Ica och hämtade ut mitt paket som kommit. Överkast och prydnadskuddar till sängen. Skönt att ha det fixat.

Mikael har monterat alla saker på min kära Jasmine idag, så nu är hon fullt utrustad. Det är bara ljuddämparna som saknas, men de ska på efter 100 mil...

Annars har jag inte gjort så mycket ikväll. Nu tänkte jag ta och städa lite här hemma medan jag fortfarande har energi. Återkommer imorgon hoppas jag!

Vad tycker ni om min nya hjälm?



Kommentarer
Christer

snygg hjälm, men när får man se dig på hojen eller är den bara till för att putsa på

2010-05-10 20:16:49
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!