Måndag 31 maj 2010

2010-05-31 21:26:01 / 1 kommentarer ..


Måndag igen! Fyra veckor att arbeta innan jag går på semester. Helt sjukt, men ack så härligt. Längtar verkligen till semestern då vi ska åka iväg på mc-tur. Det blir extra kul i år eftersom vi har nya sorters motorcyklar i år.

Arbetsdagen har varit helt ok. Lite mer att göra, men det är ju helt normalt en måndag. Det har gått bra ändå. Jag cyklade till jobbet eftersom Mikael behövde min mc, för att åka in och göra service på henne. Men det gick bra och cykla, för vädret var ju så härligt.

Så när jag skulle hem var det ju samma visa där med, att cykla. Men det gick lika bra det.

Ikväll har jag inte gjort så mycket. Pratat i telefon en hel del. Bla med Sofia. Det är så härligt att lyssna på henne när hon beskriver danser genom telefonen. Hon har helt egna ljudeffekter ibland... :)

Annars har jag mest suttit och lekt med bilder och dokument. Plus att jag har lyssnat mycket på musik. Ibland blir man helt såld på musik och dess texter. Tomas var ju den person som lärde mig att man ska lyssna på texten, och ibland är den så mäktig...

Hade inga nya bilder att visa, men eftersom det är ju sista dagen i maj månad idag. Därför har jag valt ut ett foto från den senaste mappen i maj månad sedan år 2003. Det var riktigt kul!


2003 - Jag och mina barn i Stenträsk!


2004 - Min glade son med nya kläder


2005 - Mc-tur på morsdag till Voullerim. Ingela var med även om hennes mc inte är med på just detta kort.


2006 - På väg med MC Fyrkanten


2007 - Oxå påväg med MC Fyrkanten.


2008 - Mc-tur till bilutställning på Biltema och sen till Retro och träffade på Eva.


2009 - Efter mc-tur till bilutställningen på Biltema åkte vi till Kyrkbyn och träffade Robert Aschberg


2010 - Mikaels nya kärlek
 

Kommentarer
Anonym

Härliga bilder!

2010-06-01 14:21:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!