Onsdag 19 maj 2010

2010-05-19 21:36:13 / 2 kommentarer ..


Idag orkar jag inte blogga. Har varit hos Fian i Norrfjärden och hjälpt henne med läxor, så jag är helt slut i huvudet. Vi har pluggat, tagit en mc-tur, ätit på restaurang, tagit en mc-tur igen, pluggat. Är nu hemma och har en del datajobb att göra innan sömnen får komma till mina ögon. Så därför blir det inget långt inlägg från mig idag...

Jag vill dock tacka Sofia för denna underbara kväll vi har haft. Det är verkligen härligt att kunna prata med dig som vi gör nu. Mer och mer blir du som en vän som man kan diskutera med. Det är en otroligt underbar känsla. Jag älskar dig Gummi!

Jag ska göra en "fuling" idag. Jag ska lägga in ett helt ego inlägg. Detta är skrivet av min dotter, efter mitt besök hos henne idag:

idag har min söta mor varit på besök hos mig,
hon hjälpte mig plugga lite, och vi var och käkade på restaurang toppen,
god mat :)
när vi skulle dit åkte vi motorcykel, min mamma har nyligt köpt en ny,
SKITSNYGG hoj. en custom.
jag är nog en motorcykel människa.
Jag älskar att åka motorcykel.
det är så jädra kul !
jag blir helt glad av det.

Min mamma är en underbar kvinna.
nog bråkar vi ibland, men vi löser det lika fort.
jag kan prata med henne om i princip vad som helst,
och det är så jävla skönt. 
Jag älskar min mamma så otroligt mycket,
och jag är stolt över henne.
Min mamma har inte alltid haft det lätt, speciellt inte med mig.
jag har varit riktigt jobbig, och taskig mot henne.
Men nu, när jag har fått hjälp, så är jag inte det längre.
vi bryr oss om varandra jättemycket.
Min mamma är den bästa i hela världen.

Min mamma är en stark person, hon vet vad hon vill.
och jag vet att det är en person som gör henne så otroligt lycklig,
och det är mikael, jag är så glad för min mammas skull att hon har hittat nån,
som är så snäll och fin mot henne, som får henne att skratta.
Så tack Mikael för det :)
 

Jag älskar dig så otroligt mycket mamma !
Tack <3

Kommentarer

Tack för att du kom och hjälpte mig idag:) hade super kul jag med, älskar dig mamma :)

2010-05-19 21:58:21
Ingela

Vad glad jag blir när jag läser Fians inlägg :D, jag vet ju precis hur ni har haft det förut och då var det inte lätt för någon av er...



Men jag är glad över att ni har det bra nu :D



Kram på er båda två

2010-05-19 23:23:08
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!