Onsdag 26 maj 2010

2010-05-26 20:51:30 / 2 kommentarer ..


Började 7 idag. Jag måste säga det igen, jag gillar verkligen att börja så tidigt. För det innebär att man slutar så tidigt oxå.

Arbetsdagen var mycket bra och trevlig. Jag hade min sista medlyssning och sammanställde den. Jobbade oxå med annat övrigt roligt arbete.

När jag slutade hämtade jag Mathias och så for vi till Storheden. Matte skulle handla något spel av något slag. När jag stod i kön upptäckte jag Marlene som handlade lotter till jobbet. Så jag var snäll nog och erbjöd henne skjuts hem. Det tackade hon glädjande ja till.

Hemma blev det att fixa middag och prata i telefon. Ibland verkar det som om jag aldrig gör annat än pratar i telefon. Både på jobbet och hemma... Men men...

Mikael höll sig i garaget och jag städade och donade inne. Har hunnit med en hel del datatid oxå!

Det Mikael gjorde i garaget var att montera ljuddämparna på min mc. Nu är hon så himla stilig och låter så himla coolt. Jag är så glad över att jag valde att köpa denna mc, det måste jag säga.


Så här såg hon ut före.


Så här ser hon ut nu.


Snygga va...!?
 

Kommentarer
Anneli

Riktigt snygg blev hon!

Nu är det inte sååå många timmar kvar tills det är dags för oss att rusa runt =)



Syns i morron

Kram

2010-05-26 21:42:39

Tack för dina fina kommentarer och man kan se lite annorlunda ut med smink och brudklänning! Snygg hoj!

Vi ses igen/kram

2010-05-28 17:40:37
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!