Onsdag 5 maj 2010

2010-05-05 20:58:31 / 1 kommentarer ..


I morse glömde jag ställa väckarklockan. Men jag vaknade ändå kl 6. En timme försent, men dock i god tid eftersom jag börjar kl 8.

Det var lite strul att komma i rätt "fas" på förmiddagen, men efter jag hade fått kaffe så gick det bättre. Efter fikat så var jag på ett möte med bla några tekniker. Det handlade om en ny hemsida. Blir nog bra när det är klart.

På lunchen satt jag och Ullis ute på bron i solen. Hur härligt som helst. Vi (iaf jag) beundrade min mc som stod på parkeringen!

Efter lunch blev det dags för nästa möte. Jag, Anneli och PK började mötet som handlade om hur vi ska skriva in i våra register. Ju mer vi arbetar med det, desto större blir det. Som vanligt. Men kul är det!

Jobbade med protokollskrivning och hade ett funktionsbrevlådesamtal med Åsa på arkivet oxå. Trots att jag slutade 16.45, så sprang dagen iväg i ett hiskandes huj...

Jag hade tänkt fara och köra med MC Fyrkanten idag. Men jag hade så ont i huvudet och var så trött och slut att jag inte orkade. Valde att åka hem och bara göra saker för mig. Bara bry mig om mig för en stund. Det var ganska skönt faktiskt.

Blev lite strul via telefon på olika fronter, men men... Jag börjar bli van. Det ena löste sig och jag fick ett sms om att hon älskade mig. Handlar om Fian som ni förstår. Hon är så fin gumman min. Visst blir både hon och jag arga och irriterade, men jag vet att hon tycker om mig ändå. Och det fick jag ju ett sms-bevis på som sagt. Hela mamma-hjärtat log inombords... <3

Det hände en till sak idag. Mikael kom förbi en snabbis på jobbet. Han visade upp sitt nya inköp:


Han har köpt en Yamaha Midnight Star XV1900. Samma som min men större modell.


Om ni tycker Mikaels ser konstig ut, så är sadeln bortmonterad på dessa bilder. Han laddar batteriet.


 


Kommentarer
Ingela

Grattis Mikael till ditt mc-byte, så nu är ni båda två inne på rätt stil och rätt märke :D



Det ser riktigt bra ut i erat garage nu :D



Kram

2010-05-05 21:38:32
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!