Tisdag 11 maj 2010

2010-05-11 20:25:53 / 0 kommentarer ..


Hej och hopp! Hoppas att allt är bra med er alla. Med mig är det bara fint. Utanför mitt fönster skiner äntligen solen och jag känner hur sommaren och värmen kommer allt närmre...

Kan börja med att förklara för en viss Herr Dragsten, att jag inte en enda gång har polerat Jasmine (min mc). Det har jag andra som sköter åt mig... :) Anledningen till att jag inte kört har berott på dåligt väder och att mekanikern har monterat än det ena, än det andra på den... Nu är den dock klar och på torsdag ska hon köras! Väl mött på vägarna då! :)

Sedan vill jag skryta lite. Inte över mig själv utan över min dotter. Som så många vet har hon haft jättejobbigt i skolan och betygen har inte riktigt varit de man önskat. Nu har hon ju verkligen skärpt sig. För en tid sedan hade de nationella proven i engelska. Det var tre delar; Läsa, skriva och lyssna. Idag fick hon veta att hon hade fått VG på alla tre delar!

Fian var så lycklig, och jag med ! Äntligen något som jag verkligen kan bli glad över så där äkta långt in i själen. DUKTIGT GJORT min söta Gummi!!! <3

På jobbet idag hade vi kvalitetsmöte med nätverksgruppen. Jag tycker ju sådant är jättekul och intressant. Kanske därför jag håller på med det... :) Men vi pratade lite om olika saker och Danne berättade om lite ditt och lite datt. Fick till och med höra Danne sjunga två sånger...

När min arbetsdag var slut så åkte jag till Storheden för att göra lite inköp till min dator. Handlade även åt mamma och de sakerna körde jag ut till henne. Jag småpratade med henne ett tag innan jag sedan for hem för att laga middag.

En bekant kom förbi och vi satte oss och diskuterade igenom lite saker så nu är det avklarat.

Resten av kvällen har Mikael varit i garaget och lekt OCC medan jag har suttit vid datorn. Def Leppard dånar för tillfället ur mina högtalare. Nostalgi... :)

Men ikväll ska jag lägga mig ner och lyssna på skivan jag har fått av Lasse och Monica. Nu är jag redo för att lyssna, med hörlurar!!!


Operation Montering i full gång


Tydligen ska man ha smidiga gummihandskar på sig när man gör sådana här saker. Annars blir det fingeravtryck på allt...


Min pärla är klar. Fast här har jag tagit bort ruta och sissy (det är snabbfästen och lätt att plocka bort). Väskorna kommer dock alltid sitta där...


Min Jasmine...!!! Har lekt lite med ljus och kontraster på denna bild.


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!