Tisdag 18 maj 2010

2010-05-18 21:42:41 / 0 kommentarer ..


Dag nr 2 då jag började 07.00. Även denna dag gick mycket bra. Iaf att ta mig dit. Men jag var på USELT humör. Jag avskyr när jag är så sur och grinig för ingenting! Det känns dock tryggt att mina arbetskamrater vet hur jag är och Jaana till och med skrattade och frågade om jag var arg...

Det gick över efter någon timme och kl 10 var jag pigg och glad igen! Tur det, för då hade växeln nämligen intern revison. Revisionen gick bra och vi kunde avsluta mötet med leenden på läpparna!

Jag och Anneli har jobbat med lite avvikelser och annat. Även fått telefonistgruppen intresserad av smörgåstårta! Intresset verkade svalt i början, men snabbt fick vi dem engagerade! Det gäller att veta hur man ska ta gruppen. :)

Solen har varit väldigt varm idag. Jag satt ute på em-rasten en stund och brände mig nästan lite grann... Så när jag slutade, skyndade jag hem och tog av mig lite kläder och satte mig på altanen. Tyvärr så kunde jag bara sitta i lite mindre än 30 minuter. Jag nös, och det kliade i hals, öron och ögon. Så ganska snabbt fick jag ge upp och gå in. Ögonen såg ut som två brinnande brunnar. De var hur röda som helst. Finns ju faktiskt nackdelar med vår oxå... :(

Istället har jag suttit inne och pratat i telefon en hel del. Har även suttit vid datorn och sorterat både bilder och annat. Mikael ringde och frågade om jag inte kunde baka något till hans jobb. Så det blev kladdmuffins med fyllning. Hoppas att de blev goda! :)

Tror nog inte det kommer hända så mycket mer idag!


Himlen var så vacker härom kvällen!


Härligt va!?


Jag stod på bron hemma och knäppte.


Mikael frågade vars i hela friden jag for, när jag kom in igen. Men jag ville ju inte missa att dokumentera detta!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!