Tisdag 4 maj 2010

2010-05-04 21:37:04 / 0 kommentarer ..


Idag gjorde jag och Anneli ett besök på vårdcentralen i Älvsbyn. Vi hade ett mycket givande sammanträde med några av medarbetarna där! :) Vi bjöds på kaffe och fick en rundvisning på hela vårdcentralen. Måste säga att det är verkligen både nyttigt och intressant att åka ut och träffa personalen så där.

När vi återvänt till våran arbetsplats, så jobbade vi vidare med våra ordinarie jobb!

Mamma ringde strax efter 14. Då hade hon äntligen fått komma hem. Hon var mycket nöjd över det. Men jag tror ändå att den som var mest nöjd var Frasse. Han var så glad att han jamade rätt ut när mamma kom hem. :) Senare på kvällen ringde mamma och sa att nu "skjuter jag katta"... Jag frågade vad hon menade och då skrattade hon bara och sa att hon är förföljd av katten. Vars hon är så är han med. Vill gärna vara så nära ansiktet som möjligt... :) Tror nog att hon egentligen tycker att det är kul att vara efterlängtad.

Efter ordinarie arbetstid så var det APT. Där gick vi igenom en hel del spännande saker. Bla så pratade chefen om semestern. Herregud... Nästa månad börjar min semester. Det är ju helt sjukt... :)

Jag hade bil idag så när mötet var slut skjutsade jag hem Mallan. Sedan funderade jag på ifall jag skulle fara ut och köra mc, eller om jag skulle strunta i det. Men jag var så trött och sliten i hvuvudet så jag valde att stanna hemma.

Fick egentligen ingen lugn och ro ändå, för min telefon har ringt konstant. Har knappt suttit vid datorn heller. Tänker bara blogga färdigt och sedan gå i säng.

Min sötunge Sofia är här ikväll. Hon ska sova här... :) Det är mysigt att ha henne nära. Men nu när jag ska gå mot sängen, så tänker hon låna min dator. Bäst att hon får det då!

Kram alla!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!