Måndag 1 november 2010

2010-11-01 19:54:21 / 1 kommentarer ..


Nu är det november! Ja, herreligen vad tiden går. Men som jag sa till Mallan idag, snart får vi börja lyssna på julmusik. Och det är ju mysigt... :)

Jag måste tacka för kommentarer mm som jag fått om min farfar. Han ser otroligt pigg ut, det gör han verkligen. Tyvärr hade jag bara ett enda kort då han tittar in i kameran (han avskyr att vara med på bild). Och på den bilden håller han handen på hakan, så bilden är inte perfekt. Men det syns ju ändå vad pigg han är! Jag blir så glad när alla säger det, för jag är så lycklig över att jag har honom! Precis som jag är med alla mina kära släktingar. Tyvärr träffar jag ingen av dem, på någon sida, speciellt ofta...

Idag då? Ja, det var en bra dag. Måndag och lagom mycket att göra. Dagen förflöt ganska fort faktiskt. Tog en friskvårdspromenad, plus en liten sväng upp till huset med Mallan. Det var härligt som bara den!

När vi slutade åkte jag hem och lagade middag. Idag blev det Italiensk tomatsoppa med tortellini. Jättegott måste jag säga. Ska försöka göra soppa en gång i veckan, för det är verkligen gott. Måste hitta något bra recept på en bra soppa tills nästa vecka.

Mikael jobbar eftermiddag denna vecka, så jag passar på att njuta här hemma. Jag njuter av att kunna spela musik så högt jag vill, plus sitta vid datorn så mycket jag vill. Plus att samtidigt se på tv... :) Jag skulle inte vilja vara utan honom alls, men några kvällar så här ibland är helt OK!

Nu ska jag gå och se något så meningslöst som Top Model! :)
 


Kommentarer
Anneli



Hej vännen!

När jag kommer imorgon, tisdag (vilket säkert är nu på morronen när du läser detta) Påminn mig då om något!?....Krångligt...njae..du fattar som alltid :)))

Kramisar

2010-11-01 23:04:01
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!