Måndag 22 november 2010

2010-11-22 15:55:19 / 0 kommentarer ..


OK. Vad har hänt sedan sist...?

Ja, i fredags var jag på Waldorf med mina arbetskamrater. Åt mycket god mat; Löjromstoast till förrätt och pepparstek till huvudrätt. Efter maten blev det en sväng på Invit och sedan åkte jag hem. Mallan mfl fortsatte festen på Oliwers, men jag bangade. Fredagskvällar är jag så himla trött.

På lördagen var vi uppe ganska tidigt. När vi löst melodikrysset åkte jag och Mikael till stan. In på Specsavers och herrn beställde nya "vardags"-glasögon plus ett par skyddsglasögon till jobbet.

Sedan blev det raka vägen till färgaffären och köpte tapeterna till köket. Avslutade vår runda med ett kort stopp på Biltema och sedan en fika på Trend Café. Resten av dagen bestod mest av städ, fix och fejjande hemma.

På söndag jobbade Mikael så jag roade mig själv. Jag putsade alla väggarna i köket med slipmaskin, jag tog ner spegelväggen från vardagsrummet och jag klädde om en av stolarna i köket.

Mitt i allt ringde mamma och var panik. Hon hade slut ciggaretter! Katastrof... :) Så jag for och fixade det till henne. Hem igen och lagade mat tills Mikael kom hem. På kvällen hämtade jag Mathias från flyget, då han och resten av basketlaget kom hem från Stockholm.

Nu är det måndag igen och vardagen är åter. Fian har "flyttat" igen. Hon har ju bott hos oss i två veckor, men nu är hennes praktik slut, så då drog hon hem till Rosvik. Det betyer ännu mer vardag än det varit tidigare veckor.

Gossen är hemma från skolan med hemsk huvudvärk och jag ska ha tv-kväll. Precis som en vanlig måndag! :)
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!