Måndag 8 november 2010

2010-11-08 21:29:45 / 0 kommentarer ..


Idag åkte jag buss för första gången denna vinter. Det gick riktig bra måste jag säga. Förutom att jag var på busshållplatsen 20 minuter för tidigt och hann med en betydligt tidigare buss än vad jag hade tänkt. Men jag var i god tid på jobbet iaf.

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket idag. På lunchen var jag, Anneli och Mallan upp till sjukhuset och gjorde lite ärenden. Annars var det i stort sett bara jobb hela tiden.

När jag kom hem for Mikael med Sofie på lite ärenden och jag lagade middag och väntade tills han kom hem. Under tiden spelade jag ut Angry Birds, så nu har jag klarat alla banor. Ska bara få tre stjärnor på alla oxå.

Efter middagen var Mikael i garaget och jag diskade, tvättade och såg på tv. Plus att jag eldade. När Mikael kom in sa han åt mig att sluta elda. Då var det 28,5 grader inomhus och jag bara njöt för fulla muggar! Jag älskar värme!!!

Det händer inte alls mycket mer idag. Nu sitter vi och väntar på Pensionärsjävlar och sedan blir det i säng.

Ha det bra alla!


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!