Onsdag 10 november 2010

2010-11-10 21:31:17 / 2 kommentarer ..


Tisdag 9 november 2010
Det hände verkligen inte mycket denna dag. Jag for till jobbet och var där hela dagen. Hade lite medlyssning och jobbade med lite annat. Men annars hände det nästan ingenting.

När jag slutade gick jag hem. Det var första gången denna vinter. Hur härligt som helst. Bara man kommer igång så går det bara fint. Jag älskar att vandra och lyssna på ljudbok.

När jag kom hem åt jag och Mikael middag. Sedan tog jag det bara lugnt och såg på tv. Vid 21-tiden hjälpte jag Fian att fixa fika och sedan gick hon iväg och hade picknick med underbaraste sötaste Hanna. Efter det gick jag och la mig, med hemsk huvudvärk och ont i kroppen.

Onsdag 10 november 2010
Steg upp i god tid. Kl 6 var jag klar och då gick jag till jobbet. Det har aldrig hänt tidigare, men någon gång ska väl vara den första.

I övrigt har inte heller denna dag varit speciellt händelserik. Jobbat med lite annat på förmiddagen. Upp till sjukhuset med Anneli på lunchen. Jobbat i växel och med lite annat på eftermiddagen.
Kl 16.30 tog jag på mig mina kläder och gick hem.

Har pratat med mamma x antal gånger ikväll. Det har ju snöat och hon är lite orolig att det blir mycket snö på gården. Jag lovade att komma förbi och skotta imorgon.

Sofia har jobbat ikväll. Hon ska göra ett reportage om Hanna till helgbilagan och varit på den kursen ikväll. Mycket roligt hade det varit.

Själv är jag nu på väg i säng. Det blir skönt att få sova...!


Här är en del av minneslunden där Bernts aska är nedgrävd. Jag och Matte valde plats... 

 


Kommentarer
Anneli

Vilken fin plats på en mycket fin minneslund....

Kram

2010-11-10 22:35:00
Anneli

Vilken fin plats på en mycket fin minneslund....

Kram

2010-11-10 22:35:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!