Onsdag 17 november 2010

2010-11-17 19:21:26 / 2 kommentarer ..


Jag måste erkänna att jag börjar bli riktigt less på bloggen. Det är liksom mer ett måste, än något som jag gör för att det är roligt... Men samtidigt kan jag inte sluta, för det kanske bara är en tillfällig svacka. Vi får se hur jag gör.

Igår, tisdag, så var det en rätt bra dag. Var sent iväg till jobbet, men tog mig ändå dit i tid. Jobbade hela dagen och gick sedan hem.
Åt middag och myste på, innan vi fick främmande. Ingela, Sara och Malin kom på besök. De kom för att gratulera Fian i efterskott. Mycket trevligt hade vi. Till och med Mathias kom och satt med oss i köket. Kommer inte ihåg sist när jag och Ingela satt med alla våra barn och pratade. Även Robin kom förbi en stund och fikade.
När de sedan for hem, så blev det massa fix med mat och annat innan jag kom isäng.

Idag, onsdag, så gick jag även denna dag till jobbet. Det var -22 grader, men oj så härligt att gå. Klär man sig bara rätt, så är det underbart! På jobbet hade jag och några till ett möte på förmiddagen och eftermiddagen gick sedan i ett huj.
Efter arbetsdagens slut tog jag på mig mina kläder och gick även hem. Där hemma åt jag middag och sedan har jag och Fian sett på tv. Mathias är och ser nya Harry Potter-filmen. Kul för honom. Resten av kvällen blir det att elda, se på tv, läsa, datorisera och hänga tvätt. I övrigt, bara slappande... :)

 

Kommentarer
Hon på andra slingan

Blogga ska man göra för sin egen skull och för att man vill. Jag är själv inne i en svacka, där jag känner att jag måste skriva och dessutom för andra skull. Inte kul!



Ta en paus och kom igen om du känner för det! Jag håller mest igång bloggen för pojkarnas skull, för att dom ska kunna följa sin uppväxt och utveckling. Jag tycker inte om alla som påpekar så fint att "det är dags att uppdatera bloggen". Det gör jag när jag känner för det och OM jag känner för det.



Kul att ni fick en trevlig kväll. Kram på dig!



P.S. Kommer du ihåg reflexen när du är ute och går, så att det inte händer dig något!!!

2010-11-17 22:05:13
Marja

Du är duktig på skriva och det gör ingenting om du tar en paus på bloggen!!

Ha det bra!!kram

2010-11-19 11:04:33
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!