Onsdag 3 november 2010

2010-11-03 19:31:26 / 0 kommentarer ..


Igår, tisdagen den 2 november, hann jag inte blogga. Jag hade fullt upp. Först var jag ju på jobbet hela dagen. Sedan var jag på APT. Det är alltid trevligt att kunna träffa alla och kunna prata med alla samtidigt. Annars är det ju alltid någon som måste jobba. Tänk, mellan 7.30-17.00 varenda helgfri dag, är det någon som svarar på mitt jobb. Vi är ju inte så många men alltid är det någon som är beredd att ta ett samtal... :)

Efter APT:n skjutsade jag hem Mallan och sedan for jag hem. Där blev det att fixa lite mat till barn, katter och mig själv. Jag hade ju redan ätit på jobbet, men var ju tvungen att förbereda nästa dags matlådor.

Sedan blev det allmänt städande, fix och massa don med musik och skivor, fix med pengar och kort till Fian, tvättat av en vägg med målartvätt osv osv... Sedan var klockan massor och jag orkade inget mer.

Idag onsdag har vi haft en bra dag på jobbet. Det har varit mycket jobb med rutiner och tiden har bara rusat iväg. Vi fick oxå bestämt när vi ska ut och äta med jobbet. Den blev den 19:e på Waldorf. Mycket trevligt skulle jag tro.

Efter arbetsdagens slut, åkte jag och Matte till Storheden. Eftersom jag åker bort imorgon (dataspelsmässa i Stockholm), så hinner jag inte handla då. Passade på att göra det idag istället. Vi åkte även förbi till Mattes tränare och betalade den kommande basketresan till Stockholm, plus att vi köpte toalettpapper som laget säljer.

När vi kommit hem och fixat med massa saker här hemma satte jag igång att baka muffins till Mikaels jobb. Förra gången brände jag dem, så nu var jag mycket noga med tempen på ugnen. Men det gick åt h-vete ändå. Jag måste ha missbedömt detta med bakpulver. När jag tittade in i ugnen efter en stund hade de runnit ut över hela plåten och ut i ugnen. SUCK...!!!

Mitt i allt ringde Tomas och ville komma förbi och han trodde nog att det skulle gå att äta lite av de där muffinsen... Ack så fel han hade... :) Tomas visade sin nya leksak och visade mig lite olika roliga saker som jag kunde ta ner till min telefon. Hipp vipps så hade 1,5 timme förflutit! Tiden går snabbt när man har det trevligt!

När han åkte så hängde jag tvätt och kämpade med att få muffinsplåten ren. Nu ska jag snart göra mig klar för "Välkommen Åter".


Mina barns skolfoton 2010
(kvaliteten är dålig eftersom jag knäppt själva korten med min egen kamera)
  
Sofia MP2a                                       Mathias 9a

Dagens muffins :(

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!