Torsdag 18 november 2010

2010-11-18 21:13:16 / 0 kommentarer ..


Ja Diana... Det är inte kul att skriva enbart för andra. Inspirationen blir låg låg låg... :( Men jag tror jag försöker köra på ett tag till. Eventuellt i enklare form... Och föresten, jag har ännu inga reflexer. Måste inhandla det snarast!

Idag har jag jobbat och svamlat hela dagen. Fick se en film på YouTube som handlade om en tjej som var upprörd. Det var så likt Sofia att jag trodde jag skulle svimma. Inte alls till utseendet. Men till sättet... OK, lite överdrivet mot för hur Sofia är, men vissa tendenser såg jag... :) När jag såg detta satt jag på jobbet och skrattade så tårarna sprutade. Se det gärna själv, men ni måste ha ljud på... http://www.youtube.com/watch?v=64B64kH4fW8&feature=aso

När jag slutade körde jag till Storheden och mötte upp Sofia. Vi åt middag och gick sedan på Ica Maxi och handlade. Sedan hem och svamlade med Mathias, lite tv-tid och nu tänker jag ta mig badrumstid! Mysigt... :)

Idag fick min svärson Niklas, Dagens Ros i Norrbottens Kuriren. Han är så snäll... :)


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!