Onsdag 27 oktober 2010

2010-10-27 22:10:50 / 0 kommentarer ..


Idag var jag tillbaka på brottsplatsen, som man brukar säga. Jag var alltså åter på mitt jobb, efter en dags kursande. Borta bra, men hemma är ändå bäst. Jag gillar mina vanliga rutiner då jag stiger upp tidigt, far iväg tidigt och gör det mesta i ordning på jobbet innan de andra börjar komma in.

Jag stängde dessutom idag, så jag var sist iväg oxå. Då for jag och handlade lite grann innan jag sedan åkte till mamma. Mikael kom oxå dit och vi hämtade mercan. Vi ska ha den i helgen och behövde byta däck på den.

Var kvar ganska länge hos mamma, innan vi for till återvinningen med massa mjölkpaket och likande.

Väl hemma åt vi middag och sedan satte jag mig vid datorn. Har hjälpt Fian med läxa i naturkunskap. Nu är jag ganska duktig på det här med ekosystem, kretslopp, toppkonsumenter osv... :)

Hann med lite tv, matförberedanden och andra småsaker innan jag nu styr min kosa mot sängen!

Sov gott!
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!