Onsdag 6 oktober 2010

2010-10-06 21:13:30 / 2 kommentarer ..


Grattis på namnsdagen alla som heter Jenny!!! :)

Det blev ingen blogg igår, jag glömde helt enkelt bort det. Sorry...

Gårdagen gick i ett hastigt tecken. Arbetsdagen förflöt i ett hastigt tempo. Efter jobbet åkte jag och handlade till mamma och sedan till henne med det. Jag lagade middag till mig och Mathias, tvättade och fixade. Sedan slipade jag väggen och spacklade ytterligare ett varv. Hann med lite tv, tvätt och annat smått pyssel oxå.

Kvällen avslutades med ett lååångt samtal med alla sötaste Ulrica. Jättetrevligt att prata med henne igen.

Idag, onsdag, har jag haft ännu en bra arbetsdag. Har även diskuterat lite väggfärg med min inredningsinspirationskälla, Blondinbella. Valet är nu taget och jag tror (hoppas) att det ska bli mycket bra. Blondinbella är förövrigt min vän Anneli. Kallar henne lite olika blonda smeknamn idag, eftersom det är sista chansen. Hon blir åter sitt mörka jag i dag...

När jag kom hem blev det ungefär samma som igår; Matlagning, tvätt, slipning, tv-tittande.

Har även beställt en ny mobil. HTC Desire... Önskar bara att jag hade den här hos mig redan idag... :)

Nu ska jag gå och göra massa småfix innan Välkommen Åter börjar. Men jag slänger in lite bilder från helgen:


Vi började på vårt favoritcafé: Lilla Marie. Ingelas godsaker är närmast i bild...


Första gången jag såg Ingela med sjal. Men inte sista tror jag minsann... :)


Övertalade Ingela att klack ska man ha! Så detta är hennes nya skor.


Ingela köpte en till sjal och en lila tröja (alltså de på bild)


Middagen blev på AllStar... Mumsfilibaba... (Var mycket godare än det ser ut på bilden)


Innan vi åkte hem på söndagen besökte vi morfar och mormors grav... *stor saknad*
 


Kommentarer
Ingela

Det var verkligen gott fika och god middag i Skellefteå :D



Kul att du har beställt telefonen nu :D



Kram

Ingela

2010-10-06 21:53:32
Ulrica

Kram gumman!! Det var jättetrevligt att prata med dig med! :-)

2010-10-07 17:06:53
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!