Torsdag 14 oktober 2010

2010-10-14 13:22:58 / 1 kommentarer ..


Hej

Jag har varit sjuk... Jag är aldrig sjuk, men nu åkte jag dit så det bara small! Så pass att jag faktiskt varit tvugnen att vara hemma från jobbet. Detta var nog första gången jag var sjukanmäld.

Jag hatar att vara hemma från jobbet pga sjukdom. Det är så himla meningslöst slöseri med tid. Man kan inte göra något annat än att ligga på soffan och sova/se på tv. Så trååååååååkigt...

Detta började redan i fredags, då var jag på jobbet. Sedan låg jag däckad fredag kväll, hela lördag och söndag. På måndag åkte jag i vanlig ordning till jobbet. Men på eftermiddagen klarade jag inte mer och åkte hem. Sedan har jag varit hemma till idag, torsdag.

Så, jag har inte så mycket att berätta. Ville bara ge en förklaring varför jag varit frånvarande på bloggen.

Önskar er alla en fortsatt bra dag!
 


Kommentarer

Krya på dig!! det är inte roligt vara sjuk men enda bara medicin är vila!!

2010-10-14 18:53:25
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!