Tisdag 26 oktober 2010

2010-10-26 19:23:45 / 0 kommentarer ..


Tack för kommentarerna igår. Jag har bestämt mig för att ringa till Svenska Kyrkan ändå. Men jag har lugnat ner mig och är inte lika arg. Jag tror absolut att det är, som Ulrica säger, med bästa välmening som de har gjort så här. Men likaså gör det mig illa och jag tycker det är lite överdrivet att hålla på att skicka brev så ofta.

Men jag tänker ringa till dem och förklara hur det känns för mig. Bara så att de ska veta att det finns människor som tycker det är jobbigt, även om de gör det med välmening. Imorgon ringer jag...

För idag har jag nämligen varit på kurs på Landstingshuset. Eller kurs och kurs, jag var på Redaktörsdag. Det var jätteintressant. Jag gillar verkligen det här. Vi har fått höra föreläsningar om de nya hemsidorna som kommer att komma in i landstingets värld. Vi har även fått lära oss hur man skriver vårdat och begripligt. Ur flera sorters synvinklar. Mycket intressant.

Efter kursen åkte jag till stan och köpte skum till mina stolar. Jag ska ju klä om dem och behövde nytt skum under skinnet. Köpte även en billaddar till mobilen. Det går mycket ström när man ska spela "Angry Birds" hela tiden... :)

När jag kom hem åt vi middag och sedan gick vi till garaget. Vi har smort våra skinnkläder och hängt undan dem. Även Gortexkläderna åkte in i garderoben, för att göra plats för skoterkläderna.

Tog en dust med avloppen i toaletten oxå. Mikael fullkomligt avskyr det, men jag tycker det inte är så farligt. Så jag får alltid göra detta. Tur man är lite olika.

Nu ska jag gå och läsa min tidning som jag har köpt. Hörs imorgon!
 


Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!