Torsdag 21 oktober 2010

2010-10-21 19:18:58 / 1 kommentarer ..


Idag var jag och Anneli på kurs. Det är alltid roligt att komma iväg och få göra något annat emellanåt. Kursen var helt ok, men man måste få jobba lite med programmet för att kunna få fram frågor och se vars det är man kan köra fast...

Kursen var i en lokal som kallas Musfällan. Den lokalen ligger mitt emot Länsteknik, så på den korta bensträckaren som vi hade på förmiddagen sprang vi in till Helena för att höra om hon ville luncha med oss. Vi rusade in, surrade på i mycket hög hastighet, och vi rusade ut. När vi sedan åt så fick vi höra att Helenas kollegor hade frågat "vad var det som hände"... :) Men det är ju jag och Anneli i ett nötskal, snabba och effektiva... :)

Lunchen vi hade med Helena var mycket trevlig och det är så tråkigt att hon inte jobbar med oss längre. Men jag unnar henne givetvis allt, för jag vet att hon trivs jättebra där hon är nu!

I slutet på kursen började jag blöda näsblod. Men jag lyckades stilla det ganska bra. Efter kursen åkte jag till Coop för att handla till mamma. När jag kom dit började näsblodet om igen. Jag låste in mig på toan och det blödde riktigt länge. Över en halvtimme, hur mycket som helst.

Tillslut lugnade det ner sig och jag gjorde mig redo för att gå och handla. När jag kom ut från toaletten kände jag mig vimsig och insåg att jag behövde sätta mig. Precis när jag kom till en bänk, så tuppade jag av! Plötsligt vaknade jag av att en kvinna skakade lätt i mig. Obehagligt... Men efter en stunds vila på bänken, så gick det bättre.

Nu mår jag bra och jag är bara lite matt. Så jag tänker lägga mig i soffan och läsa bok/se på tv resten av kvällen. Tror jag... Lite data kanske det hinner bli lite senare... :)
 

Kommentarer
Ann-Louise

Hmm, du måste nog komma ihåg att ta hand om dig själv oxå. Var rädd om dig! Kram!

2010-10-22 12:14:11
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!