Torsdag 28 oktober 2010

2010-10-28 21:11:58 / 0 kommentarer ..


Idag har jag haft mammas bil till jobbet. Man kan säga att det är som att köra en robot. Plötsligt sa den till mig att det satt nya däck på bilen och att lufttrycket inte stämde mot det tryck som var programerat och så blinkade hela displayen rött.

Och för att få stolen att vara i den ställning som jag vill ha den så är det tusen knappar att röra på. Men fin är den, det måste jag säga... :)

På jobbet har det varit en spännande dag. Vi har haft två telefonister som skulle auktoriseras. Det var flera spännande timmar på förmiddagen innan lunch. Men de klarade provet båda två och nu är alla telefonister i Sunderby Sjukhus auktoriserade! Jag är mycket stolt och glad över det! :)

I övrigt var det en ganska bra dag. När jag slutade åkte jag hem och sedan stod jag i köket i några timmar. Lagade mat till ungarna och gjorde flera matbackar till frysen. Fixade även iordning maten till imorgon, eftersom den ska ligga och dra över natten.

Sedan har jag fixat lite räkningar och annat småtjafs. Nu kommer jag att avrunda med lite tv och lite bokläsning!
 

Kommentarer
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!